Advanced Search
Search Results
20 total results found
Tekliflerim şablonlarımı istediğim formatta düzenleyebilir miyim?
İstediğiniz formatta sınırsız şablon oluşturabilirsiniz. Şablonlarınızı Temel Ayarlar>Şablon ayarları üzerinden kolaylıkla oluşturabilirsiniz. Gerektiğinde bu konuda Destek Ekibimizden hizmet alabilirsiniz.
Müşterilerim tekliflerini Pdf olarak çıktı alabilir miyim?
Oluşturulan teklife tıklanarak teklifin görüntülendiği ekranda yazdır butonundan ön izleme yapıldığında sağ üst köşede bulunan yazdır butonuna tıklayarak çıktı alınmaktadır.
Tekliflerimi link ile müşterime gönderebilir miyim?
Evet tekliflerinizi link olarak gönderebilirsiniz. Teklifin görüntülendiği ekranda bulunan Link Ayarları butonu ile gerekli düzenlemeler yapılarak link gönderilmektedir.
E-posta gönderebilmem için ek bir program almam gerekiyor mu?
E posta gönderiminde ek bir programa ihtiyaç duyulmamaktadır. Workroute içerisinde SMTP yapılandırması yapılarak mail bildirimleri gönderilebilir.
Dövizli teklif hazırlayabiliyor muyuz?
Dövizli teklif hazırlanabilmektedir.
Tekliflerde satır sınır var mı?
Tekliflerde Satır sınırlaması bulunmamaktadır.
Birden fazla firmamız var. Ayrı ayrı tekliflerimizi takip edebilir miyiz?
Ayarlar bölümü içerisinde yer alan Temel Ayarlar>Firma ayarları bölümünden firma tanımlamalarınızı yaparak her firmanıza özel teklif oluşturabilirsiniz.
Teklif linki gönderilen müşterinin Linki görüntüleme sayısını takip edebilir miyiz?
Teklif gönderilen ekranda LİNK AÇILMA LİMİTİ alanından takip edebilirsiniz.
Teklif linkine geçerlilik süresi verilebilir mi?
Teklif gönderilen ekranda LİNK GEÇERLİLİK TARİHİ alanından teklif geçerlilik süresi ayarlanmaktadır.
Revize teklifler nasıl takip edilir?
Ana teklifin içerinde yer alan Revizeler bölümünden takip edilebilir.
Müşteri verilen teklifi nasıl onaylar?
Teklifleriniz müşterinize link olarak gönderilmektedir. Gönderilen Linkte yer alan Onayla ve Reddet butonları ile müşteri ilgili işlemi gerçekleştirebilir.
Onaylanan teklifler nasıl siparişe dönüştürülür?
Teklifin onaylanması ile birlikte sayfanın üst bölümünde çıkan Siparişe dönüştür butonuna tıklayarak işlemi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
Teklif link gönderim ayarı nasıl yapılır?
Ayarlar bölümünde yer alan Bildirim ayarları kısmından öncelikle SMPT yapılandırması gerçekleştirildikten sonra Teklif link gönderim şablonunuzu oluşturarak gerçekleştirebilirsiniz.
Sistemde kayıtlı olmayan ürün için teklif oluşturulabilir mi?
Evet oluşturulabilir. Sistemde kayıtlı olmayan ürünleri teklife satır ekleme aşamasında hızlıca sisteme ekleyebilirsiniz.
Ne yapabilirim?
Şirket içinde ortak kullandığınız pdf, word, excel, jpeg, png gibi formatlardaki dokümanlarını kategori ve etiket belirterek yükleyebilirsiniz. Dokümanı isterseniz link üzerinden ekleyebilirsiniz. Böylece farklı erişilebilir sunucuda olan dokümanlara da erişe...
Nasıl Kullanabilirim?
Yeni Destek Kaydı Nasıl Oluşturulur?
Destek modülüne giriş yaptıktan sonra sol üst köşede yer alan [ + ] botuna tıklayınız. Açılan formda aşağıdaki belirtilen alanların girişini zorunlu olarak yapmalısınız. Eğer farklı alanlarında zorunlu olmasını isterseniz. Zorunlu Alanlar modülünden diğer zor...
Destek Kayıtlarında Yapılacak Listesi Nasıl Oluşturabilirim?
Tanımlamış olduğunuz destek kaydının altında yapılması gereken bazı iş listeleri olabilir. Bu iş listelerini pratik bir şekilde liste şeklinde oluşturabilir ve kullanıcının pratik bir şekilde kapatmasını sağlayabilirsiniz. 1.Adım Destek kaydını giriş yapın. ...
Destek Kayıtlarında Zaman Kayıtlarını Nasıl Oluşturabilirim?
Destek kayıtları için 2 farklı zaman bilgisi tutulmaktadır. 1.Otomatik zaman kaydı, Destek kaydının açılması ve kapanması arasındaki süreyi otomatik olarak hesaplar ve destek kaydında bu süreyi kayıt altına alır. Eğer ortalama destek süresi konusunda bir p...
Yeni not nasıl eklerim?
Notlar modülüne giriş yaptıktan sonra sol üst köşede yer alan [ + ] botuna tıklayınız. Alan Açıklama İçerik Not açıklama ve detay bilgileri bu bölüme yazabilirsiniz. Departman Notun ilgili olduğu departmanı belirtebilirsiniz. Kategori ...