Skip to main content

Recently Updated Pages

Müşteriler ve Kişiler Arasındaki Fark Nedir?

Müşteri ve Kişiler

Müşteri, şirketinizle ilişki kuran tüzel ya da gerçek kişiyi temsil eder. Örneğin bir firma y...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Bilgi Bankasını Ne Amaçla Kullanabilirim?

Bilgi Bankası

Bilgi bankası; firma içerisinde ya da firmaya ait müşterilerin bilgiye hızlı erişimini sağlamak i...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Destek Kayıtlarında Zaman Kayıtlarını Nasıl Oluşturabilirim?

Yardım Masası

Destek kayıtları için 2 farklı zaman bilgisi tutulmaktadır.  1.Otomatik zaman kaydı, Destek kay...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Destek Kayıtlarında Yapılacak Listesi Nasıl Oluşturabilirim?

Yardım Masası

Tanımlamış olduğunuz destek kaydının altında yapılması gereken bazı iş listeleri olabilir. Bu iş ...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Yeni Destek Kaydı Nasıl Oluşturulur?

Yardım Masası

Destek modülüne giriş yaptıktan sonra sol üst köşede yer alan [ + ] botuna tıklayınız. Açılan fo...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Müşteri Portalı 'na Nasıl Üye Olabilirim?

Müşteri Portalı

İlk olarak, müşteri portalına üye olmak için portalın ana sayfasına gitmeniz gerekir. Portalın a...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Müşteri Portalı 'na Firmama Ait Logo Ekleyebilir Miyim?

Müşteri Portalı

Müşteri Portalı 'na  firmanıza ait logoyu eklemek mümkündür. Yönetim panelinde, Ayarlar menüsüne...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Müşteri Portalı Mı Nasıl Aktif Edebilirim?

Müşteri Portalı

Ayarlar > Portal Ayarları butonuna tıklayın. Ardından, Genel sekmesinde yer alan Durum alanındaki...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Portal Ayarları

Ayarlar

Müşteri portalı, müşterilerin bir işletmeyle olan ilişkilerini daha kolay yönetebildiği, çevrimiç...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Zaman Kayıtlarını Nasıl Analiz Edilebilir?

Zaman Kayıtları

Zaman kaydını düzenli olarak analiz etmek, verimlilik alışkanlıklarını fark etmek, zaman kaybı ya...

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Zaman Kaydı Daha Verimli Nasıl Tutulur?

Zaman Kayıtları

Hem bireysel hem de kurumsal düzeyde zaman yönetimi iş gücü maliyetini ciddi şekilde iyileştirir....

Updated 1 week ago by Cansu Sarıoğlu

Parametre Ayarları

Ayarlar

Ayarlar > Parametreler butonuna tıklayarak, sistemde yer alan modüller üzerinde firma ihtiyaçları...

Updated 2 weeks ago by Cansu Sarıoğlu

Kullanıcı Ayarları

Ayarlar

Bu ekran, sistemde kayıtlı kullanıcıların bilgilerini görüntülemek, düzenlemek ve yönetmek için k...

Updated 2 weeks ago by Cansu Sarıoğlu

Departman Ayarları

Ayarlar

Departmanlar ekranı, sistemdeki organizasyon yapısını yönetmek için kullanılır. Her departman içi...

Updated 2 weeks ago by Cansu Sarıoğlu

Genel Ayarlar

Ayarlar

Firmalarınıza ait bilgileri güncellemek için [Ayarlar] > [Genel Ayarlar] > [Hesap Bilgileri] buto...

Updated 2 weeks ago by Cansu Sarıoğlu

Yeni not nasıl eklerim?

Notlar

Notlar modülüne giriş yaptıktan sonra sol üst köşede yer alan [ + ] botuna tıklayınız. Ala...

Updated 2 months ago by Admin

Nasıl Kullanabilirim?

Dokümanlar

Updated 2 months ago by Admin

Ne yapabilirim?

Dokümanlar

Şirket içinde ortak kullandığınız pdf, word, excel, jpeg, png gibi formatlardaki dokümanlarını ka...

Updated 2 months ago by Admin

Sistemde kayıtlı olmayan ürün için teklif oluşturulabilir mi?

Sıkça Sorulan Sorular

Evet oluşturulabilir. Sistemde kayıtlı olmayan ürünleri teklife satır ekleme aşamasında hızlıca s...

Updated 3 months ago by Admin

Teklif link gönderim ayarı nasıl yapılır?

Sıkça Sorulan Sorular

Ayarlar bölümünde yer alan Bildirim ayarları kısmından öncelikle SMPT yapılandırması gerçekleştir...

Updated 3 months ago by Admin