Recently Updated Pages
Müşteriler ve Kişiler Arasındaki Fark Nedir?
Müşteri, şirketinizle ilişki kuran tüzel ya da gerçek kişiyi temsil eder. Örneğin bir firma y...
Bilgi Bankasını Ne Amaçla Kullanabilirim?
Bilgi bankası; firma içerisinde ya da firmaya ait müşterilerin bilgiye hızlı erişimini sağlamak i...
Destek Kayıtlarında Zaman Kayıtlarını Nasıl Oluşturabilirim?
Destek kayıtları için 2 farklı zaman bilgisi tutulmaktadır. 1.Otomatik zaman kaydı, Destek kay...
Destek Kayıtlarında Yapılacak Listesi Nasıl Oluşturabilirim?
Tanımlamış olduğunuz destek kaydının altında yapılması gereken bazı iş listeleri olabilir. Bu iş ...
Yeni Destek Kaydı Nasıl Oluşturulur?
Destek modülüne giriş yaptıktan sonra sol üst köşede yer alan [ + ] botuna tıklayınız. Açılan fo...
Müşteri Portalı 'na Nasıl Üye Olabilirim?
İlk olarak, müşteri portalına üye olmak için portalın ana sayfasına gitmeniz gerekir. Portalın a...
Müşteri Portalı 'na Firmama Ait Logo Ekleyebilir Miyim?
Müşteri Portalı 'na firmanıza ait logoyu eklemek mümkündür. Yönetim panelinde, Ayarlar menüsüne...
Müşteri Portalı Mı Nasıl Aktif Edebilirim?
Ayarlar > Portal Ayarları butonuna tıklayın. Ardından, Genel sekmesinde yer alan Durum alanındaki...
Portal Ayarları
Müşteri portalı, müşterilerin bir işletmeyle olan ilişkilerini daha kolay yönetebildiği, çevrimiç...
Zaman Kayıtlarını Nasıl Analiz Edilebilir?
Zaman kaydını düzenli olarak analiz etmek, verimlilik alışkanlıklarını fark etmek, zaman kaybı ya...
Zaman Kaydı Daha Verimli Nasıl Tutulur?
Hem bireysel hem de kurumsal düzeyde zaman yönetimi iş gücü maliyetini ciddi şekilde iyileştirir....
Parametre Ayarları
Ayarlar > Parametreler butonuna tıklayarak, sistemde yer alan modüller üzerinde firma ihtiyaçları...
Kullanıcı Ayarları
Bu ekran, sistemde kayıtlı kullanıcıların bilgilerini görüntülemek, düzenlemek ve yönetmek için k...
Departman Ayarları
Departmanlar ekranı, sistemdeki organizasyon yapısını yönetmek için kullanılır. Her departman içi...
Genel Ayarlar
Firmalarınıza ait bilgileri güncellemek için [Ayarlar] > [Genel Ayarlar] > [Hesap Bilgileri] buto...
Yeni not nasıl eklerim?
Notlar modülüne giriş yaptıktan sonra sol üst köşede yer alan [ + ] botuna tıklayınız. Ala...
Nasıl Kullanabilirim?
Ne yapabilirim?
Şirket içinde ortak kullandığınız pdf, word, excel, jpeg, png gibi formatlardaki dokümanlarını ka...
Sistemde kayıtlı olmayan ürün için teklif oluşturulabilir mi?
Evet oluşturulabilir. Sistemde kayıtlı olmayan ürünleri teklife satır ekleme aşamasında hızlıca s...
Teklif link gönderim ayarı nasıl yapılır?
Ayarlar bölümünde yer alan Bildirim ayarları kısmından öncelikle SMPT yapılandırması gerçekleştir...