Skip to main content
Advanced Search
Search Terms
Content Type

Exact Matches
Tag Searches
Date Options
Updated after
Updated before
Created after
Created before

Search Results

12 total results found

Genel Ayarlar

Ayarlar

Firmalarınıza ait bilgileri güncellemek için [Ayarlar] > [Genel Ayarlar] > [Hesap Bilgileri] butonuna tıklayınız. Firmanıza ait gerekli bilgileri girip [Kaydet] butonuyla güncelleyiniz.

Kullanıcı Ayarları

Ayarlar

Bu ekran, sistemde kayıtlı kullanıcıların bilgilerini görüntülemek, düzenlemek ve yönetmek için kullanılır. Kullanıcı bilgilerine kolay erişim sağlanarak departmanlara, kullanıcı durumuna göre filtreleme sağlanmaktadır. Arama Sağ üstteki arama kutusu kul...

Departman Ayarları

Ayarlar

Departmanlar ekranı, sistemdeki organizasyon yapısını yönetmek için kullanılır. Her departman için sorumlu kişi atanabilir ve departmana bağlı personel sayısı takip edilebilir. Yeni Departman Ekleme Sol üstte yer alan “+” butonuna tıklanarak yeni bir dep...

Parametre Ayarları

Ayarlar

Ayarlar > Parametreler butonuna tıklayarak, sistemde yer alan modüller üzerinde firma ihtiyaçlarına göre özelleştirmelerin yapılmasına olanak tanır. Bu alandan, ilgili modüller için Kategori, Etiket, Durum Tanımları, Lokasyon Tanımları, Bölge Tanımları, Mesai ...

Zaman Kaydı Daha Verimli Nasıl Tutulur?

Zaman Kayıtları

Hem bireysel hem de kurumsal düzeyde zaman yönetimi iş gücü maliyetini ciddi şekilde iyileştirir. İşte zaman kaydını daha verimli tutmak için etkili yöntem; Gerçek zamanlı kayıtlar tutun! Gün sonunda hatırlayarak yazmak yerine, işi yaparken veya hemen sonras...

Zaman Kayıtlarını Nasıl Analiz Edilebilir?

Zaman Kayıtları

Zaman kaydını düzenli olarak analiz etmek, verimlilik alışkanlıklarını fark etmek, zaman kaybı yaratan unsurları ortadan kaldırmak ve daha etkili bir zaman planlaması yapmak için gereklidir. En Çok Zaman Alan İşleri Belirleyin! Haftalık kayıtlarınızı inceled...

Portal Ayarları

Ayarlar

Müşteri portalı, müşterilerin bir işletmeyle olan ilişkilerini daha kolay yönetebildiği, çevrimiçi erişilebilir bir platformdur. Bu portal üzerinden müşteriler; Destek talepleri oluşturabilir ve takip edebilir, Sözleşmelere erişebilir, Dokümanla...

Müşteri Portalı Mı Nasıl Aktif Edebilirim?

Müşteri Portalı

Ayarlar > Portal Ayarları butonuna tıklayın. Ardından, Genel sekmesinde yer alan Durum alanındaki "Aktif" butonunu seçin ve son olarak "Kaydet" butonuna tıklayarak portal URL'sini aktif hale getirebilirsiniz.

Müşteri Portalı 'na Firmama Ait Logo Ekleyebilir Miyim?

Müşteri Portalı

Müşteri Portalı 'na  firmanıza ait logoyu eklemek mümkündür. Yönetim panelinde, Ayarlar menüsüne tıklayın ve ardından Portal Ayarları seçeneğini bulun. Genel sekmesini seçin. Bu sekme genellikle portalın temel ayarlarının bulunduğu yerdir. Bu bölümde, genelli...

Müşteri Portalı 'na Nasıl Üye Olabilirim?

Müşteri Portalı

İlk olarak, müşteri portalına üye olmak için portalın ana sayfasına gitmeniz gerekir. Portalın ana sayfasında, yeni bir üyelik için "Kayıt Ol" butonu yer almaktadır. Bu butona tıklayarak kayıt sayfasına ulaşacaksınız. Yeni bir kullanıcı olarak, ilk olarak fi...

Bilgi Bankasını Ne Amaçla Kullanabilirim?

Bilgi Bankası

Bilgi bankası; firma içerisinde ya da firmaya ait müşterilerin bilgiye hızlı erişimini sağlamak için oluşturulmuş, yapılandırılmış bir içerik arşividir. Genelde aşağıdaki amaçlar için kullanılır: Müşteri destek süreçlerini hızlandırmak Kullanıcıların...

Müşteriler ve Kişiler Arasındaki Fark Nedir?

Müşteri ve Kişiler

Müşteri, şirketinizle ilişki kuran tüzel ya da gerçek kişiyi temsil eder. Örneğin bir firma ya da bireysel müşteri. Kişi ise bu müşteriyle ilişkilendirilen bireyleri ifade eder. Yani "müşteri" ana kayıttır, "kişiler" ise o müşteriye bağlı alt kiş...